Tuesday, December 23, 2008

2nd Report Vol 1~ - Hantuu..

Dah lebih kurang seminggu balik dari e-Services Training di Pusat Latihan UiTM Tanjung Tualang, Perak. Baru boleh cerita pengalaman masa dok kat sana. Memula datang jer..Mau dah cerita pasal satu banglo yang tak berpenghuni...faham2 la kan..siap tunjuk lagi banglo yang mana..Apa lagi, malam tu mmg tak boleh tido. Sebilik dengan Mau tapi dia tutup lampu bila tido..malas nak kacau dia..camner nih.. terpaksa la tgk tv kat bilik Iefa.. Iefa mmg suka tido lampu ngan TV on. Sampai kul 2.30 baru masuk tido tapi terbayang2 la jugak.. 2nd night, aku rapatkan katil dengan katil Mau. hahaha! penakut!!!

Tapi yang bestnya bila otw balik..kami singgah makan kat Lata Kinjang.. rasa cam nak mandi jer kat situ.. Lata tu mmg berpotensi untuk jadi tempat perlancongan yang bagus kalo ada yang menguruskan tempat tu dengan baik terutamanya dari segi infrastruktur. First time makan burger special double ayam dan daging dan telur..perghhh! ni semua idea Ash!

Ni tengah monitor PPIK dan planning next training PID. Harap2 tempat yang lebih selesa...Zana..aku mahu di AIB! Iefa plak dah meninggalkan WG..waduh2! banyak kerja nih bila amik kerja documentation nih. Ni yang nak minta gaji naik ni..hehehehe!

1 comment: